Avon Anew Vitale 25+ – bubel wszech czasów!

Witajcie, niniejszą notką rozpoczynam serię bubli kosmetycznych. Głównie staram się dzielić opiniami pozytywnymi, ale recenzje bubli chyba też się przydadzą, jako forma przestrogi i dwukrotnego zastanowienia się przed dokonaniem zakupu.
Absurdalna, pewnie się nie zdziwi (Twoja ulubiona firma 🙂 ), ale postanowiłam zacząć od najgorszego kosmetyku z jakim miałam do czynienia: krem-żel pod oczy Avon Anew Vitale 25+ Eye Gel Cream. Kopię tej notki umieściłam również na wizażu- jako ostrzeżenie przed ewentualnym zakupem.

Nie, nie i jeszcze raz nie! Ten krem to najgorszy koszmar jaki można zafundować swojej skórze (zresztą jak wszystkie z tej serii).
Obietnice producenta pominę, bo są wzięte z kosmosu- zupełnie bez pokrycia. Produkt ma raczej lekką konsystencję, zapach całkiem niezły. I to by było na tyle jeśli chodzi o plusy (szukane na siłę).
Kosmetyk okropnie podrażnia, powoduje pieczenie, szczypanie i swędzenie oczu i skóry wokół nich. Zasycha momentalnie (tak zasycha, nie wchłania się) przez co próba spłukania go była naprawdę nie lada wyzwaniem. Dołączyłam próbki kosmetyku moim klientkom jako gratis, przed wypróbowaniem go i potem najszybciej jak mogłam dzwoniłam do nich, aby wyrzuciły to do kosza. Jeśli ktoś kiedyś zrobi zestawienie kosmetycznych bubli wszech czasów, ten produkt powinien zająć pierwsze miejsce. Patrząc na inne recenzje widzę, że nie popełniłam błędu wyrzucając go do kosza po jednym użyciu.
Wiem, że może nie powinno się pisać opinii po zaledwie jednym użyciu, ale to bardziej ku przestrodze. Dzisiejszy wpis pozbawiony zdjęcia produktu, ponieważ kosmetyk, tak jak wspomniałam, wylądował w koszu, razem z kremem na dzień i na noc- totalna strata pieniędzy.

A jakie są Wasze propozycje bubli? Uważacie, że recenzje takich kosmetyków również są potrzebne?

Skomentuj

