Be beauty – bez udziału zwierząt

Kupiłam sobie ostatnio w Biedronce odmładzający krem do rąk z BeBeauty, ale właściwie nie do końca dzisiaj o tym kremie będzie. Produkt jest jak najbardziej ok (zresztą wszystkie z tej serii bardzo lubię), nie zagłębiałam się jakoś wybitnie w skład, ale umówmy się- krem do rąk ma się szybko wchłaniać i przynajmniej nawilżać- te kremy jak najbardziej to robią. Lubię je głównie za szybkość wchłaniania, ponieważ mam nawyk kremowania rąk po każdym umyciu, przyjemne zapachy, lekką konsystencję i cenę (nie pamiętam dokładnie ile kosztował, ale poniżej 3 zł na pewno).

WP_20150108_003
BeBeauty zyskał także przychylność księżnej Hathor 🙂

 

Z ciekawości napisałam wczoraj wiadomość do producenta (Torf Corporation) z pytaniem czy ich kosmetyki są testowane na zwierzętach, bo nie zauważyłam na opakowaniu znanego powszechnie znaczka z króliczkiem, w odpowiedzi otrzymałam link do artykułu, który kiedyś umieścili na swojej stronie internetowej (poniżej zamieszczam odnośnik). Krótko mówiąc nie testują i nie nigdy nie testowali produktów na zwierzętach 🙂 I tym optymistycznym akcentem kończę na dzisiaj 🙂

http://tolpa.pl/porady/specjalistyczne/testy-nie-na-zwierzetach-cala-prawda-o-zniknieciu-krolika

 

 

Skomentuj

