FLOSLEK Żel ze świetlikiem lekarskim i aloesem do powiek i pod oczy

Witajcie serdecznie 🙂
Ostatnio cierpiałam na chroniczny brak czasu wywołany różnymi czynnikami, więc mam ogromne zaległości w pisaniu bloga oraz czytaniu moich ulubionych i mam co nadrabiać. Mam nadzieję, że jeszcze ze mną jesteście pomimo tak długiego okresu ciszy z mojej strony.
Tym razem postanowiłam nadrobić zaległości ‚pisarskie’ 😉
Chcę Wam dziś przedstawić żel pod oczy i na powieki z Flosleku. Wstępnie już o nim wspominałam przy okazji wpisu zakupowego ,ale używam tego produktu już prawie 2 miesiące, więc najwyższa pora podzielić się z Wami moimi odczuciami na jego temat.

WP_20150406_005

 

Opis producenta

Przynosi ulgę, przyjemne uczucie delikatnego chłodzenia, powoduje ustąpienie uczucia tzw. „ciężkich powiek”. Łagodzi podrażnienia, zaczerwienienie, pieczenie spowodowane zabiegami kosmetycznymi takimi jak demakijaż, makijaż permanentny, henna. Likwiduje nadmierne złuszczanie się naskórka wokół rzęs.
Ukojenie podrażnionych okolic oczu. Gładka, uspokojona skóra okolic oczu.

Skład

Aqua,  Propylene Glycol, Aloe Arborescens Leaf Extract,  Euphrasia Officinalis Extract,  Panthenol, Triethanolamine, Butylene Glycol, Chamomilla Recutita  Flower Extract, Bisabolol, Carbomer, Glucose, Salvia Officinalis  Leaf Extract, Althaea Officinalis Root Extract, Allantoin, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben.

Jak widać pierwsze miejsca w składzie nie wymagają komentarza – to co obiecuje producent ma szansę się sprawdzić tylko na podstawie tych trzech pierwszych pozycji (pomijam oczywiście wodę).

Propylene Glycol czyli hydrofilowa substancja nawilżająca skórę. Ma zdolność przenikania przez warstwę rogową naskórka, dzięki czemu pełni rolę promotora przenikania – ułatwia w ten sposób transport innych substancji w głąb skóry.

Aloe Arborescens Leaf Extract,  Euphrasia Officinalis Extract czyli wyciągi z aloesu i świetlika lekarskiego

Panthenol prekursor witaminy B5, wykazuje  m.in. właściwości nawilżające, działa przeciwzapalnie, przyspiesza proces regeneracji naskórka.

Opakowanie

Produkt sprzedawany jest w plastikowych, zakręcanych słoiczkach o pojemności 10 g. Nie mam w tej kwestii wielu uwag- opakowanie jest wygodne, nie ma żadnego problemu z wydobyciem odpowiedniej ilości produktu, łatwo go zużyć do końca. Oczywiście, że wolałabym tubkę lub pompkę ze względu na higienę, ale nie będę się do tego przyczepiać, bo nie jest to balsam do ust, którego używam wielokrotnie w ciągu dnia i w sytuacjach, kiedy nie zawsze mam możliwość umycia rąk. Krem pod oczy stosuję rano i wieczorem i zawsze przed aplikacją myję ręce, więc nie jest to problem.

Zapach i konsystencja

Produkt jest bardzo lekki,, jego konsystencja jest zwarta i bardziej galaretowata niż żelowa. Kosmetyk łatwo się rozprowadza, jest idealny do wklepywania, szybko się wchłania i nie zasycha na skórze. Żel jest bezzapachowy, dzięki czemu nie ma ryzyka podrażnień, które mogły by z jego zapachu wynikać, jest przyjemny i łatwy w aplikacji.

WP_20150406_004

Działanie

Tak jak wspominałam na początku używam tego żelu już od prawie dwóch miesięcy, ale właściwie po pierwszym tygodniu byłam przekonana, że zaprzyjaźnimy się na dłużej. Żel jest naprawdę ultra lekki, fantastycznie się wchłania (nawet przy zaaplikowaniu grubszej warstwy produktu) i jest całkiem wydajny. Na pewno dużym plusem jest to, że można go stosować zarówno pod oczy jak i na górne powieki. Produkt ten nie ma wskazanej konkretnej pory stosowania, zatem można go używać na dzień i na noc, ja wybrałam pielęgnację na noc, a na dzień używam innego żelu z Flosleku ( o nim napiszę za kilka dni). Potwierdzam, to co pisze producent, żel rzeczywiście ma lekko chłodzące działanie, co po wieczornym demakijażu jest bardzo kojące i odprężające dla zmęczonych po całym dniu oczu, naprawdę przynosi ulgę. Nie obawiajcie się tego chłodzącego efektu- żel nie ma w składzie mentolu, ani tego typu niepożądanych składników. Odkąd stosuję go codziennie wieczorem, rano nie mam już problemu z opuchniętymi powiekami, delikatna skóra wokół oczu jest nawilżona i taka jakby mniej pergaminowa się stała. Zdecydowanie łagodzi podrażnienia,poradził sobie nawet z takimi, które wywołane były alergią. Oczywiście moje zmarszczki pod oczami nie zniknęły w magiczny sposób, ale producent nie obiecuje niczego takiego., należy pamiętać, że jest to produkt, którego głównym zadaniem jest łagodzenie podrażnień, a jednak u mnie dodatkowo (traktuję to jako bonus 😉 ) zasinienia są wyraźnie mniejsze.

Cena

Cena produktu waha się od 4 zł do 9 zł. Ja kupowałam go przez internet, ale wiem, że można go kupić w wielu drogeriach i raczej nie ma problemów z dostępnością. Co ciekawe nie można go kupić na stronie producenta 😉

Reasumując

WP_20150406_006

Myślę, że warto go nabyć i zrobię to ponownie, teraz po wypróbowaniu zaopatrzę się w więcej opakowań, bo bardzo się ze sobą zżyliśmy. Niewątpliwą zaletą jest cena, ale przede wszystkim jego działanie przy regularnym, systematycznym stosowaniu jest bardzo zadowalające. Polecam Wam chociażby wypróbowanie go, bo cena jest bardzo przystępna i nawet, jeśli by nie podszedł, nie będzie to finansowa katastrofa. Mam w planach wypróbować też inne produkty z tej serii, a jest ich całkiem sporo 🙂 A Wy znacie ten produkt? Jeśli tak, to zachęcam do podzielenia się wrażeniami w komentarzu. Ja ogólnie rzecz biorąc jestem na tak 🙂

Jedna uwaga do wpisu “FLOSLEK Żel ze świetlikiem lekarskim i aloesem do powiek i pod oczy

Skomentuj

