Inglot HD perfect coverup- kolejna aktualizacja

Tego chyba jeszcze u mnie nie było- zaczynam się pomału wycofywać z moich zachwytów nad podkładem HD perfect coverup z Inglota.
Wyobraźcie sobie, że w momencie kiedy zaczęło się robić cieplej, a moja tłusta cera zaczęła wydzielać więcej sebum, podkład po prostu się gdzieś rozjeżdża, znika, ściera. Jasna sprawa, że taki podkład nie jest produktem na upały, ale powiedzmy sobie szczerze 15 stopni Celsjusza to nie upał! Mocno się rozczarowałam, bo myślałam, że pozostaniemy razem na długo. Rano po nałożeniu jest wszystko ok, na prawdę bez zarzutu. Super matowe wykończenie, podkład fajnie zastyga- rewelacja, tak jak zresztą Wam pisałam w recenzji. Natomiast po około 2 godzinach jak zobaczyłam się w lustrze to doznałam szoku! Podkład gdzieś znika tworząc okropnie nieestetyczne plamy! Od strony pielęgnacyjno- makijażowej nic się nie zmieniło u mnie- ten sam sposób demakijażu wieczorem, ten sam krem na dzień i na noc, ten sam płyn micelarny, puder i nawet te same pędzelki do aplikacji zarówno podkładu jak i pudru. Ewidentnie podkład, który nie nadaje się do tłustej cery i po tej „niespodziance” nie użyłabym go nawet zimą, kiedy moja cera się uspokaja.
Także dla wszystkich dziewczyn, które zachęciłam moją recenzją prośba- jeśli macie cerę tłustą lub mieszaną – odradzam zakup, a jeśli bardzo się upieracie poproście o próbkę produktu. Naprawdę szkoda kasy (niemałej) jeśli ma Was rozczarować i to z opóźnionym zapłonem. Pierwszy raz zdarza mi się coś takiego, ale lepiej, że stało się w pracy, a nie na jakimś „wielkim wyjściu”, bo chyba by mnie szlag trafił. Teraz muszę się zastanowić co z nim zrobić, póki co ląduje w szufladzie.,

Jedna uwaga do wpisu “Inglot HD perfect coverup- kolejna aktualizacja

Skomentuj

