Małe zakupy i zapowiedź nowej recenzji :)

Witam Was bardzo serdecznie, dzisiaj tylko krótka wzmianka o zakupach i nowej recenzji, którą postaram się wrzucić jutro, zdradzę na razie tylko tyle, że chodzi o produkt z serii Ziaja Med.

A co do zakupów, przyszło dzisiaj w końcu moje zamówienie z Floslek – dwa produkty pod oczy, jeden z nich – Żel ze świetlikiem i aloesem poleciła mi koleżanka, która używa go już dobrych parę lat i bardzo sobie chwali 🙂 A drugi zamówiłam, bo potrzebuję produktu typowo przeciwstarzeniowego, tak więc kupiłam Żel pod oczy anty- aging . Pewnie za jakiś czas pojawi się recenzja, tylko muszę je najpierw solidnie przetestować 🙂

 

Ponadto z zakupów niekosmetycznych nabyłam dzisiaj w Biedronce wagę kuchenną i sportowe buty na fitness. Przyznam, szczerze, że tą „fitness-wagę” kupiłam, bo nie mam czym odmierzać karmy dla naszej kotki, a że teraz jest na diecie weterynaryjnej, musimy dokładnie porcjować jej posiłki 😉 Ale z tego co widziałam waga ma jakieś bajery w stylu przeliczanie wartości odżywczych posiłków, więc może być całkiem fajna i przydatna.

biedronka zakupy

Mam nadzieję, że wpadniecie do mnie jutro poczytać o Ziaji, a ja obiecuję  nadrobić czytelnicze zaległości na Waszych blogach 🙂 Tymczasem miłego wieczoru i do jutra 🙂

Skomentuj

