Oil Cleansing Method – pielęgnacja twarzy olejami – wstęp

Dzisiaj będzie krótko, bo tylko tytułem wstępu do tematu pielęgnacji olejami.

Jakiś czas temu trafiłam na filmik katOsu, która akurat postanowiła podzielić się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami dotyczącymi pielęgnacji twarzy olejami i co tu dużo mówić zachęciła mnie ogromnie, bo sama mam podobne problemy z cerą, borykałam się również z trądzikiem, który na szczęście został wyleczony w stosunkowo krótkim czasie przez świetną, kompetentną panią dermatolog, na którą, jak to zwykle bywa, trafiłam przypadkowo 😉 No, ale pomyślałam, trądziku nie ma, to super, ale fajnie by było dzięki naturalnej pielęgnacji uspokoić trochę cerę. Jak pomyślałam, tak zrobiłam i  zmywam makijaż olejkiem rycynowym. Niestety muszę się przyznać do zdecydowanego braku systematyczności- czasem zmywam olejkiem, czasem płynem micelarnym, a czasem po prostu pod prysznicem pierwszym lepszym żelem… więc jak się domyślacie kiepskie to uspokajanie cery 😉

Postanowiłam to zmienić, bo dobrze wiem, że żadna, nawet najbardziej „wyrozumiała” cera nie polubiłaby takiego traktowania. Do mojego oleju rycynowego dodatkowo dokupiłam olej ze słodkich migdałów oraz olej z avocado. Jak tylko produkty do mnie dotrą, zrobię mieszankę i wypróbuję SYSTEMATYCZNIE usuwając makijaż metodą, którą za chwile przedstawię i dam Wam znać jakie efekty. Jestem raczej entuzjastycznie nastawiona, bo nawet nieregularne stosowanie olejku rycynowego przynosiło świetne efekty, więc myślę, że może być tylko lepiej 😉

No i czas na odnośniki:

– jeśli ktoś woli obejrzeć i posłuchać to polecam filmik katOsu :
https://www.youtube.com/watch?v=SD42gKde9W8

– a dla tych, którzy wolą przeczytać, zapraszam na wizaż.pl:
http://wizaz.pl/Pielegnacja/Trendy-w-pielegnacji/Tajemnicze-OCM

 

Jeśli macie jakieś doświadczenia czy porady dotyczące tej metody pielęgnacji, zachęcam do pozostawienia wiadomości w komentarzu. A ja w tym temacie odezwę się za kilka miesięcy 😉

 

P.S a ta lekarka to doktor Anna Haberka, przyjmuje w Falcku na Mazowieckiej w Krakowie

 

2 uwagi do wpisu “Oil Cleansing Method – pielęgnacja twarzy olejami – wstęp

Skomentuj

