Perfecta SPA – domowy manicure

Hej dziewczyny 🙂 Dzisiaj miałam beznadziejny dzień- od samego rana byłam poirytowana dosłownie wszystkim, cały dzień w pracy nie do zniesienia, w domu do zrobienia na obiad pyszne penne z czerwonym pesto i tutaj niespodzianka godna całego dnia- blender pozostawiony w garnku z pesto wywalił się i zapaprał całą kuchnię czerwona pastą, potem rozsypany na całą kuchnię makaron, a na koniec wisienka na torcie: docieram na fitness, otwieram torbę i … okazuje się, że mój bidon z wodą otworzył się zalewając wszystko! Więc na pocieszenie kupiłam mój ulubiony zabieg regenerujący do dłoni z Perfecty i piwko 🙂 Jak się domyślacie, opowiem Wam o tym pierwszym.

WP_20150420_002
To, co przede wszystkim lubię, to forma podania- produkt dostajemy w podwójnej saszetce jednorazowego uzytku. W pierwszej części mamy szafirowy peeling do rąk, a w drugiej maskę-serum i wszystko to w bardzo przyjemniej cenie- niespełna 1,50 zł. Ja kupuję ten zestaw w Auchan, ale podejrzewam, że nie ma większego problemu z dostępnością,a i cena będzie zbliżona.

Peeling, jak zapewnia producent, zawiera sproszkowany szafir, ciekłą parafinę, masło ze skórki pomarańczowej, glicerynę i alantoinę. Przyznam od razu bez bicia- nie wiem, nawet nie spojrzałam na skład 🙂 (ach! jak profesjonalnie z mojej strony).

Produkt jest biały, w konsystencji przypomina krem, zdradzają go tylko dobrze wyczuwalne drobinki złuszczające.

WP_20150420_005
Produkt nakładamy na mokre dłonie i masujemy przez około 5 minut.

WP_20150420_004

Ponieważ saszetka ZAWSZE urywa się krzywo, bardzo łatwo dostać się do środka i wykorzystać cały kosmetyk. Ścieranie jest mocne, konkretne- takie jak lubię najbardziej, skóra po tym peelingu jest idealnie gładka i przyjemna w dotyku. Bardzo lubię zapach tego produktu- słodki z wyczuwalną nuta pomarańczy- długo utrzymuje się na dłoniach, co uważam za plus, ale wiadomo- jest to kwestia bardzo indywidualna.

Serum- maska, jest z kolei produktem, co do którego za każdym razem mam mieszane uczucia, ale o tym za moment. Pachnie dokładnie tak samo jak peeling, tworząc z pierwszym produktem spójną całość. Ma konsystencję przypominającą lekkie mleczko do ciała.

 

WP_20150420_007

Tak, wiem, na zdjęciach oba produkty wyglądają identycznie i rzeczywiście tak jest- peeling od maski odróżnimy tylko dzięki drobinkom ścierającym. Maskę rozprowadzamy na dłoniach i pozostawiamy na około 15-20 minut, pozostały produkt należy wsmarować w dłonie … i tutaj zaczynają się moje mieszane uczucia. I nie chodzi o to, że parafinowego produktu nie da się ot tak wsmarować i długo pozostawia śliską warstwę na skórze. Najbardziej drażni mnie to, że maska robi się klejąca wraz z upływającymi minutami i efekt jest taki, że, gdy wchłonie się całkowicie (po upływie nieskończoności) idę spłukać ręce wodą, bo ta lepkość jest dla mnie nie do zniesienia.

WP_20150420_003

Reasumując

Bardzo lubię ten zabieg regenerujący z Perfecty, peeling uwielbiam, maskę lubię do momentu wysychania. Nie jest to pierwszy raz kiedy kupuję ten zestaw i pewnie kupię go jeszcze nie raz. Dłonie są bardzo miękkie, dobrze przygotowane na dalsze zabiegi (usuwanie skórek, piłowanie paznokci itd. ), pięknie pachną i są gładkie. Lepkość maski jest drażniąca, ale coś jednak sprawia, że kupuję ten produkt w kółko i używam minimum raz w tygodniu. Cena jest bardzo niska, więc zachęcam Was do wypróbowania tego kosmetyku i podzielenia się wrażeniami. Ja na pewno kupię szafirowy peeling  i maskę jeszcze nie raz i ten jeden minus nie ma dużego wpływu na moją końcową opinię o produkcie.

Skomentuj

