Rozświetlający aktywator usuwający oznaki zmęczenia od Yves Rocher

Dzisiaj, zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią, chciałabym Wam pokazać Elixir 7.9 czyli rozświetlający aktywator usuwający oznaki zmęczenia od Yves Rocher. Produkt pierwszy raz otrzymałam jako gratis do zamówienia w sklepie internetowym, a potem już kupiłam go samodzielnie. I pewnie kupię go jeszcze nie raz.  Jeżeli jesteście ciekawe moich wrażeń dotyczących tego produktu, zapraszam do lektury.

WP_20141123_001

 

Opis producenta:
Kosmetyk stanowi doskonałe uzupełnienie codziennej pielęgnacji twarzy. Wyjątkowe połączenie Kompleksu Elixir 7.9 i Technologii Lumi-Roślinnej pozwala uzyskać efekt rozświetlenia cery już pod pierwszej aplikacji. Po tygodniu stosowania strefy cienia są wyraźnie zredukowane a po miesiącu skóra jest świetlista i w pełni zrewitalizowana. Krem posiada aksamitne wykończenie dzięki lekko połyskującej konsystencji fluidu.

Działanie

• Usuwa oznaki zmęczenia
• Rozświetla skórę
• Stanowi doskonałą bazę pod makijaż

Składniki

7 roślin o działaniu przeciwzmarszczkowym potwierdzonym 9 patentami

Sposób użycia

Niewielką ilość fluidu rozprowadź codziennie rano na twarzy delikatnymi ruchami. Kosmetyk może być stosowany samodzielnie lub po nałożeniu Kremu na dzień Elixir 7.9 aby odczuwać większy komfort. Doskonała baza pod makijaż.

Opakowanie:

Buteleczka z ciemnozielonego szkła, z pipetą, o pojemności 30 ml. Jak dla mnie opakowanie bardzo praktyczne, dzięki wygodnej pipetce, bez problemu można wydostać odpowiednią ilość kosmetyku i co równie ważne, zużyć go do końca.

 

Zapach i konsystencja:
Produkt ma bardzo lekką, wręcz nawet lejącą konsystencję i obłędnie cudowny, roślinny, delikatny zapach. Nie wiem czy trafi w gusta każdego, ale mnie bardzo odprężają i relaksują te roślinne nuty. Pachnie pięknie 🙂 Konsystencja, jak wspomniałam, jest bardzo lekka, kosmetyk doskonale i szybko się wchłania nie zostawiając żadnego filmu na skórze.

 

Działanie:
Właściwie mogłabym w tym miejscu wkleić opis producenta i na tym zakończyć 🙂
Serum działa już od pierwszego użycia, stosuję go rano i wieczorem. Można stosować go samodzielnie, jak również po zaaplikowaniu eliksiru, nałożyć swój krem na dzień lub na noc. Bez problemu można zaaplikować na niego podkład, nie ma znaczenia czy będzie to podkład płynny czy mineralny- pod każdym, serum zachowuje się grzecznie 🙂

Stosuję go już bardzo długo, prawie cały 2014, jestem teraz przy końcu drugiego opakowania, jest bardzo wydajny i naprawdę działa, więc używam go prawie codziennie. Niemal natychmiastowo daje skórze potężny ładunek jakichś cudownych składników, które w nieznany mi sposób niwelują oznaki zmęczenia. Jest bezcenny zwłaszcza o tej porze roku, kiedy skóra jest zmęczona i nadwyrężona skrajnymi temperaturami i brakiem słońca. Cera jest pięknie rozświetlona, nawilżona, mam wrażenie, że chyba nawet jaśniejsza w najbardziej problematycznych miejscach (u mnie zaczerwieniania w okolicach dolnej części nosa i policzków).

Cena:

Cena regularna produktu to 99zł, teraz widzę, że na stronie YR można go kupić za 59zł i ja też, z tego co pamiętam, dorwałam go w promocji, a za pierwszym razem był gratisem do zamówienia.

Reasumując:
Elixir 7.9 stał się moim zdecydowanym ulubieńcem, pod krem, pod podkład, samodzielnie na noc- wariantów stosowania jest mnóstwo i w każdym się sprawdza. Naprawdę doskonały produkt, nie wyobrażam sobie, żeby mogło go zabraknąć go na mojej półce. Gdyby go postanowili wycofać ze sprzedaży na pewno zrobiłabym duży zapas 🙂

Skomentuj

