Yves Rocher, Sebo Vegetal Żel-krem przeciw niedoskonałościom

Mniej więcej miesiąc temu zaczęłam używać nowego kremu na dzień z serii Sebo Vegetal z Yves Rocher i myślę, że najwyższa pora podzielić się z Wami moimi wrażeniami, zwłaszcza, że już po pierwszej aplikacji miałam ochotę napisać na blogu, że mam przeczucie, że będzie hit 🙂 Postanowiłam jednak nie podniecać się na zapas i rzetelnie go przetestować- jeżeli jesteście ciekawe zostańcie ze mną 🙂

 

WP_20150511_005

 

Opis producenta

Żel-krem to sekret gładkiej i równomiernej powierzchni skóry. Absorbuje nadmiar sebum, ściąga pory, wygładza nierówności i nawilża przez 24h. Dzięki formule żelu pozostawia na twarzy uczucie odświeżenia i oddychającej skóry.
Gama Sebo Végétal powstała z myślą o osobach, które borykają się z problemem błyszczenia skóry oraz jej nieregularnej powierzchni a także niedoskonałości zlokalizowanych głównie w strefie T.( zaskórniki, rozszerzone pory, sporadycznie wypryski). Składnikiem aktywnym zawartym w kosmetykach jest puder bajkalski pochodzący z roślinnych upraw. Puder pozyskiwany jest w naturalnym procesie z korzenia tarczycy bajkalskiej i wykorzystywany ze względu na swoje właściwości regulujące i oczyszczające.

Opakowanie

Krem otrzymujemy w szklanym, przezroczystym słoiczku o pojemności 50 ml, a całość zapakowana jest oczywiście w zafoliowany kartonik.
Jeśli chodzi o sam wygląd opakowania, to jak zawsze Yves Rocher, trafia w moje gusta. Prosty i estetyczny design- to mi wystarczy.

Zapach i konsystencja

Pewnie już kiedyś wspominałam, że zapachy produktów Yves Rocher bardzo mnie urzekają, są cudownie roślinne i świeże- nie inaczej jest tym razem. Nie bardzo jestem w stanie nazwac ten zapach inaczej niż ‚roślinny’, ale jeśli kiedykolwiek miałyście jakiś produkt tej firmy, na pewno wiecie co mam na myśli. Jeśli chodzi konsystencję, to jest zbita i przypomina trochę masło do ciała, doskonale się rozprowadza i wchłania i wyraźnie czuć lekkość tego produktu, pomimo treściwej konsystencji. Taka, a nie inna forma sprawia, że krem jest niesamowicie wydajny.

 

WP_20150511_006

 

Działanie

Zgodnie z tym, co mówi producent, ten krem na prawdę świetnie się sprawdza jako baza pod makijaż, ponieważ wygładza powierzchnię skóry prawie tak jak silikonowa baza, z tą różnicą, że baza zapycha, a ten krem doskonale wpływa na moją cerę, ma jak dla mnie same plusy. Doskonale i długotrwale matuje i jednocześnie nawilża! Nie spodziewałam się takiego efektu i muszę przyznać, że ten produkt przerósł moje oczekiwania. Gdyby nie to, że nie mam równomiernego kolorytu cery i mam kilka rzeczy do ukrycia, nałożenie kremu było by ostatnim etapem ‚makijażu’ przed wyjściem z domu. Jak wspomniałam super się sprawdza jako baza, próbowałam na nim czterech różnych podkładów i żaden się nie rolował, ani nie działy się, żadne niepożądane rzeczy, bardzo szybko się wchłania, więc właściwie w kilka chwil po aplikacji kremu można przystąpić do nakładania podkładu. Używam go codziennie, również wtedy kiedy się nie maluję wcale i w tej sytuacji również daje radę- idealnie matuje skórę na wiele godzin. Ostatnio moją zmorą, jako posiadaczki cery tłustej, są coraz cieplejsze dni i powiem szczerze, że z tym kremem jestem gotowa nawet na najgorsze upały- wiem, że się sprawdzi. Drobne niedoskonałości znikają, a i nowe jakoś nieszczególnie się pojawiają. Warto również wspomnieć, że krem nie ma w składzie parabenów, olejów mineralnych, silikonów ani barwników, a jego głównym składnikiem jest puder z tarczycy bajkalskiej, który producent opisuje następująco: „potężne źródło oczyszczające, które przywraca skórze mieszanej i tłustej jednolitość i doskonałą matowość.”

Cena

W chwili obecnej na stronie Yves Rocher można go kupić za 26,90 zł, a jego cena regularna to 39 zł. Jak dla mnie, za krem o tak idealnie dopasowanym do moich potrzeb działaniu, cena jest bardzo przystępna. Jestem przekonana, że nawet, gdyby kosztował więcej kupiłabym go ponownie. Jest jak najbardziej wart swojej ceny.

Reasumując

Cudowny zapach, długotrwały mat, wygładzenie, skóry, nawilżenie, zniwelowanie niedoskonałości- jak dla mnie ideał! Na pewno będę próbowała jeszcze innych produktów z tej serii.

Jedna uwaga do wpisu “Yves Rocher, Sebo Vegetal Żel-krem przeciw niedoskonałościom

Skomentuj

