Ziaja Med – krem redukujący podrażnienia

Obiecałam recenzję na wczoraj, ale chyba niezbyt dokładnie rozplanowałam swoje popołudnie i wieczór i nie zdążyłam z obiecaną notką, za co przepraszam i już przechodzę do sedna 🙂

Przedmiotem dzisiejszej recenzji jest krem Ziaja Med z serii ‚Trądzik różowaty’, Kuracja łagodząca zmiany trądzikowe, Krem redukujący podrażnienia. Uff 🙂 to już pełna nazwa produktu 🙂 Zaznaczę na początku, że nie mam trądziku różowatego, zresztą nie mam już trądziku wcale, o czym pisałam przy okazji wstępu do pielęgnacji twarzy olejami , a ten krem z Ziaja Med otrzymałam ‚w spadku’ od osoby, której niestety ten kosmetyk zupełnie nie podszedł i chyba nawet podrażnił, o ile dobrze pamiętam. Tak więc trafił w moje ręce zupełnie przypadkowo i jak to zazwyczaj bywa, bardzo dobrze się stało 🙂

WP_20150126_001

 

Opis producenta (ze strony Ziaja, ponieważ nie dysponuję pudełkiem)

Lekka emulsja nawilżająca z wykorzystaniem ekologicznych surowców, bez kompozycji zapachowej.
ochrona niska SPF 6

PROFILAKTYKA TELEANGIEKTAZJI
– Wyraźnie wzmacnia barierę naskórkową.
– Obkurcza i uszczelnia ścianki naczynek krwionośnych.
– Działa rozjaśniająco na naskórek.

REDUKCJA ZMIAN TRĄDZIKOWYCH
– Hamując aktywność 5 a-reduktazy redukuje wydzielanie sebum. –
Skutecznie zapobiega zmianom grudkowo-krostkowym.
– Zmniejsza nadreaktywność gruczołów łojowych.

KOMPENSACJA
– Zapewnia skuteczną ochronę przed promieniowaniem UV.
– Daje wyraźny efekt łagodzenia podrażnień.
– Nawilża, zmiękcza oraz działa osłaniająco na nadmiernie wrażliwą skórę.

Produkt hypoalergiczny.
Dostępny tylko w aptekach.

 

Opakowanie

Krem dostępny w zakręcanej tubce o pojemności 50ml. Tradycyjnie ode mnie minusik za zakrętkę, zdecydowanie preferuję zatrzaskowe zamknięcia, są bardziej poręczne.

Zapach i konsystencja

Produkt gęsty i treściwy, sprawia wrażenie tłustego i ciężkiego, ale to tylko wrażenie. Konsystencja typowo kremowa, o lekkim żółtawym zabarwieniu. Bezzapachowy, chociaż ledwie wyczuwalny jest lekki zapach, ale nie potrafię go określić, trochę chemiczny, ale na szczęście szybko się ulatnia.

 

Działanie

Zacznę od tego początkowego wrażenia ciężkości kremu- jest zupełnie mylne, krem owszem jest bardzo treściwy, ale zaskakująco dobrze się rozprowadza i wchłania jak na tą konsystencję. Stosuję go na noc, ponieważ jak dla mnie nie nadaje się na dzień, zostawia delikatny film na skórze, a przy podkładzie mineralnym, musiałabym czekać w nieskończoność, aż produkt wchłonie się całkowicie, a zazwyczaj mam niewiele czasu na wykonanie makijażu. Kosmetyk rzeczywiście łagodzi podrażnienia i solidnie nawilża, skóra zdecydowanie mniej się przetłuszcza. przy okazji nie zapycha, nie podrażnia i nie uczula. Zaczerwienienia magicznie znikają już po kilku dniach stosowania, a wszelkie krostki, wypryski jeśli już się pojawią, szybciej się goją. Moje wiecznie czerwone płatki nosa, w końcu odzyskały normalny kolor 🙂 Jedynym minusem może być SPF 6, ale akurat w moim przypadku nie ma to znaczenia, bo stosuję go wyłącznie na noc. Produkt jest naprawdę dobry w mojej ocenie i w przeciwieństwie do tych drogeryjnych kosmetyków przeciwtrądzikowych, które są bardzo lekkie, ale też piekielnie wysuszają, ten wypada świetnie.

Cena

Cena tego produktu to około 10 – 15 zł i może być on doskonałą alternatywą dla dermokosmetyków z wyższej półki. Nie wiem jak pozostałe produkty z tej serii, ale jeśli są choć w połowie tak dobre jak ten krem, to warto kupić cały zestaw, jeśli czyjaś skóra ma takie zapotrzebowanie.

Reasumując

Warto, warto i jeszcze raz warto go kupić. Wiem, że jest to produkt, którego potencjalny użytkownik jest bardzo sprecyzowany, ale jak widać u mnie się sprawdza doskonale, chociaż trądziku różowatego nie mam. Jeśli ktoś z Was ma skórę skłonną do podrażnień, zaczerwienień, wyprysków to myślę, że warto się skusić. Na pewno kupię ten krem ponownie.

 

P.S. Przepraszam za FATALNE zdjęcie 😉

 

Skomentuj

