Smarowidła oficjalnie przeprowadzone na WordPress

Miło mi poinformować, że usadowiłam Smarowidła już całkowicie na platformie WordPress i mam nadzieję, że będziecie ze mną pod nowym adresem. Odpowiem od razu na pytania dotyczące przeprowadzki, które otrzymałam w prywatnych wiadomościach przez Facebook’a, a zasadniczo jest to jedno powtarzające się pytanie- jaki był powód? Otóż nic strasznego nie spotkało mnie ze strony blog.pl, jedyną przyczyną jest bardzo ograniczona ilość miejsca przeznaczona na multimedia (np. zdjęcia do postów) oraz bardzo okrojona konfiguracja.
Mam nadzieję, że jesteście dalej ze mną, a już za kilka dni zapraszam Was na nowy wpis 🙂

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i zachęcam również do polubienia profilu Smarowideł na Facebook’u. Po prawej stronie jest taka możliwość lub bezpośrednio pod adresem:

facebook.com/Smarowidla

5 uwag do wpisu “Smarowidła oficjalnie przeprowadzone na WordPress

  1. Kakuszka, to zdecydowanie nie wpłynie na ciągłe zaglądanie do Ciebie, więc miło,że po prostu nadal masz bloga:) Witam ponownie i do miłego:)pozdrawiam ciepło:)

  2. To witamy się pod nowym adresem 🙂 Mi nie przeszkadza mała ilość miejsca na zdjęcia na blog.pl bo korzystam z imgschack i nie mam ograniczeń, za tu nie bardzo umiem dodawać komentarze 🙂

Skomentuj

