Długa przerwa, a przed nami…

Tak, znowu długo mnie nie było, ale żyję, a w głowie już przygotowane mam kolejne wpisy.
Nie przedłużając, w najbliższym czasie planuję opowiedzieć Wam o nowościach w mojej kosmetyczce, będą to między innymi:

Lancôme Visionnaire Nuit – mój wymarzony krem na noc, który dostałam na 30 urodziny od mojego wspaniałego męża. Nie mogę się doczekać kiedy Wam o nim opowiem- o kremie rzecz jasna 😉

WP_20151004_002

Ecocera Puder ryżowy

WP_20151004_004

Nivea, Kokosowe masełko do ust

WP_20151006_002

Loreal, kredka do brwi Brow Stylist Designer

WP_20151004_006

Evree, Balsam do ciała i krem do rąk- oba z serii głęboko nawilżającej do skóry bardzo suchej

WP_20151006_004

 

Nie wiem od którego produktu zacząć, więc jeśli macie na recenzję któregoś z nich ochotę w pierwszej kolejności dajcie mi znać w komentarzu do tego wpisu lub na Facebooku 🙂 Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i do przeczytania.

4 uwagi do wpisu “Długa przerwa, a przed nami…

  1. Mnie najbardziej ciekawi puder ryżowy, bo właśnie dumam nad jego zakupem -więc prosiłabym w pierwszej kolejności 🙂 I cieszę się, ze wróciłaś, bo już zaczynałam się martwić, że zrezygnujesz z bloga.

  2. Zobaczymy czy będą jeszcze jakieś życzenia, ale chyba własnie Lancome pójdzie na pierwszy strzał 🙂 Nie mogę się doczekać, aby Wam o nim opowiedzieć 🙂

  3. Długo Cię nie było, więc fajnie, że wróciłaś:) Jeżeli chodzi o kosmetyki,to ja jestem bardzo ciekawa tego kremu Lancome, pudru ryżowego i kredki do brwi L’oreala. Ja wprawdzie sama nie używam kredek do brwi, ale chętnie poznam Twoją opinię, być może się przekonam i przetestuję je na sobie:)

Skomentuj

