Evree Deep Moisture- głęboko nawilżający balsam do ciała

Zrobiło się chłodno, w domach i biurach coraz częściej korzystamy z dobrodziejstw centralnego ogrzewania, więc postanowiłam Wam przypomnieć o nawilżaniu skóry. Oczywiście mam nadzieję, że pamiętacie o tym ważnym etapie w pielęgnacji nie tylko zimą 🙂

Balsam, który chcę Wam dzisiaj przybliżyć nie jest nowością ani w drogeriach ani w mojej łazience (już co najmniej 5 opakowań za mną i moimi domownikami), ale uznałam, że warto się nim podzielić z innymi, bo jest to na prawdę bardzo dobry produkt.

Mowa o głęboko nawilżającym balsamie do ciała z Evree.

WP_20151027_001

Opis producenta

Emolienty roślinne zawarte w balsamie przywracają prawidłowe funkcje skóry. W połączeniu z bogactwem składników aktywnych wspierają naturalne zdolności regeneracyjne naskórka.

Skoncentrowana formuła – dobrze się wchłania.
SKŁADNIKI AKTYWNE:

  • olejek canola
  • Hydromanil ™
  • urea
  • masło shea

DZIAŁANIE:

  • zapewnia długotrwałe i natychmiastowe nawilżenie
  • tworzy film okluzyjny chroniąc przed utratą wody z naskórka
  • przywraca sprężystość i elastyczność
  • odżywia i wygładza

I tym razem nie mam nic do dodania do opisu producenta 🙂

 

Opakowanie

Opakowanie nie różni się zbytnio od tego typu produktów, wykonane jest z niezbyt twardego tworzywa. Całe w kolorze niebieskim, czyli spójnie z pozostałymi produktami z serii, za co ode mnie duży plus. Bardzo łatwo odnajduję wszystkie interesujące mnie produkty, ponieważ chociaż design jest bardzo prosty, to jednak całość bardzo charakterystyczna. Opakowanie jest miękkie, nie ma problemu z wydobyciem produktu, a pod sam koniec i tak już tradycyjnie je przecinam. Zamykanie na zatrzask, na nieco wątłych zawiasach, które u mnie najczęściej się urywają, ale kompletnie mi to nie przeszkadza, gdy pomyślę o wszystkich zaletach tego balsamu. Pojemność to 400 ml.

Zapach i konsystencja

Pierwsza informacja, o której muszę wspomnieć i którą również producent umieścił na opakowaniu to niezwykle wydajna formuła (jest to zresztą cecha chyba wszystkich produktów Evree), jeżeli miałabym to jakoś zobrazować, to powiedziałabym tak: ilość balsamu wielkości orzeszka laskowego wystarcza mi na całą nogę (łydka i udo). Produkt ma lekką konsystencję (ale nie lejącą), doskonale się rozprowadza, szybko się wchłania i nie zostawia żadnego nieprzyjemnego filmu na skórze. Zapach jest przecudowny, uwielbiam go, ale wiadomo, jest to bardzo indywidualna sprawa.

Działanie

Słuchajcie dziewczyny, ten balsam nie ma wad! 🙂 Wiem, odważna teza, ale zużywam już w tej chwili chyba 5 opakowanie i serio nie ma się do czego przyczepić. Jak wspomniałam wyżej, produkt ma niesamowicie wydajną formułę, lekką konsystencję, nie pozostawia na skórze żadnej nieprzyjemnej warstwy, dzięki czemu właściwie od razu po aplikacji możemy się ubrać. A z rzeczy bardziej istotnych, na pewno należy zwrócić uwagę na skład produktu, w którym nie znajdziemy parabenów, barwników czy olejów mineralnych, a w zamian za to między innymi mocznik czy masło shea. Balsam skutecznie i długotrwale nawilża, zmiękcza i uelastycznia skórę. Nawet jeśli czasem zapomnę lub najzwyczajniej w świecie nie chce mi się smarować, moja skóra utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia. Znowu odnośnikiem będą moje łydki, które jako jedyna część ciała zazwyczaj najbardziej się przesusza. Balsam świetnie się sprawdza również po depilacji, nie podrażnia ani nie powoduje pieczenia czy swędzenia. Dodatkowo ogromnym plusem jest również to jak reaguje atopowa skóra naszego małoletniego współlokatora- jest absolutnie uspokojona, nawilżona i nie ma konieczności stosowania żadnych leków.Balsam Evree jest głównym produktem pielęgnacyjnym dzieciaka z atopowym zapaleniem skóry- to chyba świadczy samo za siebie. Używaja go wszyscy domownicy, a ja powiem szczerze, że chyba tylko twarzy nim nie smaruję 🙂 Sprawdza się super również do stóp czy do rąk i ukoił w wakacje moją poparzoną górskim słońcem skórę. No po prostu ideał i bardzo gorąco Wam go polecam, nawet jeśli macie wrażliwą skórę, skłonną do podrażnień czy nawet AZS.

Cena

Najczęściej kupuję go w Rossmannie i jego cena regularna to 19,99 zł, ale czasem kosztuje 16,99 zł lub 10, 99 zł. Myślę, że jest wart nawet ceny regularnej, bo nie dość, że doskonały to jeszcze wydajny.

Reasumując

To miłość od pierwszego użycia, idealny pod każdym względem, kupuję go regularnie i kupować będę, jest stałym bywalcem na naszej łazienkowej półce 🙂

P.S. Balsam tworzy całkiem zgrany duet z kremem do rąk z tej samej serii, który na pewno znajdzie się w ulubieńcach listopada 🙂

WP_20151006_004

 

Jedna uwaga do wpisu “Evree Deep Moisture- głęboko nawilżający balsam do ciała

Skomentuj

