L’oreal Lumi Magique korektor rozświetlający

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić leciutki korektor rozświetlający z firmy L’oreal. W tej chwili jestem w trakcie drugiego opakowania i chyba najwyższa pora coś o nim opowiedzieć.

Created with Nokia Refocus

Opis producenta

Korektor można nałożyć przed podkładem lub bazą – efekt będzie wówczas dyskretny. Nakładając korektor na podkład wykorzystamy w pełni rozświetlające moce tego produktu. Flamaster z pędzelkiem jest bardzo wygodny w użyciu, co ułatwia precyzyjną aplikację. Produkt nakłada się punktowo lub kreską, a następnie należy go wklepać delikatnie opuszkiem palca, aby produkt idealnie stopił się ze skórą. Efekt: świeża i nieskazitelna skóra; niedoskonałości zamaskowane; okolice oczu wygładzone i rozświetlone.
Występuje w trzech różnych odcieniach: 1-Light, 2-Medium i 3- Dark

Zawiera aktywny Płyn Andersena. Ten cenny i rzadki składnik maksymalizuje rozświetlenie skóry, napełniając ja czystym światłem. Skóra promienieje niczym rozświetlona od wewnątrz.

Opakowanie

Jak widać na zdjęciu jest to typowy „wykręcany” korektor w pędzelku, schowany w bardzo ładnym eleganckim złotym opakowaniu- nie sposób go przeoczyć na sklepowej półce czy w kosmetyczce 🙂 Jego pojemność to 5 ml.

Created with Nokia Refocus

Zapach i konsystencja

Nie wyczuwam żadnego zapachu podczas aplikowania produktu, to na pewno u mnie plusuje, ponieważ nie lubię zapachowych produktów, których używam w okolicach oczu. Jeśli chodzi zaś o konsystencję, to jest bardzo lekka, wręcz odrobinę lejąca. Korektor łatwo się aplikuje i równie łatwo wklepuje w skórę, ładnie się stapia ze skórą czy podkładem. Ja wybrałam odcień 2- medium, który idealnie do mnie pasuje, zarówno wtedy gdy jestem trochę opalona, jak i wtedy, gdy jestem bledziuchem jak zwykle 😉

Działanie

Produkt doskonale spełnia swoje zadanie, jest lekki, idealny pod oczy, pięknie rozświetla również pozostałe części twarzy (ja używam go na przykład na szczyt nosa czy środek czoła). Należy pamiętać, że nie jest to mocny, kryjący korektor, więc nie poradzi sobie samodzielnie z mocnymi cieniami pod oczami. A ponieważ jestem posiadaczką takich, to w pierwszej kolejności nakładam różowy korektor z paletki do zadań specjalnych Bell, następnie aplikuję Lumi Magique, a na koniec utrwalam całość sypkim pudrem. Szczególnie teraz, jesienią, doceniam jego działanie, gdy skórze może czasem brakować blasku. Lumi Magique bardzo ładnie wykańcza mój makijaż subtelnym rozświetleniem. Dodatkowo jego aplikacja jest bardzo wygodna, a po kilku użyciach można już spokojnie wyczuć ile produktu „wykręcić”, aby idealnie wystarczył i nic się nie marnowało. Polubiłam ten korektor ponieważ oprócz cech, które wymieniłam wyżej nie przesusza, ani nie podrażnia delikatnej skóry pod oczami i nie ma nieprzyjemnego, jakby pudrowego wykończenia. Nie zbiera się również w załamaniach i drobnych zmarszczkach, po prostu idealnie stapia się ze skórą. Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć efekt końcowy, zapomniałam zrobić zdjęcie przed, ale już widziałyście jak wyglądają moje cienie pod oczami 🙂

WP_20150831_002

Cena

Kupuję ten korektor zawsze na cocolita.pl i jego cena w tej drogerii internetowej to 24,90 zł. Natomiast dla porównania w Rossmannie jego cena regularna to 47,59 zł, a obecnie jest dostępny w promocji za 35,99 zł, także pozostawię ceny w Rossmannie bez komentarza.

Reasumując

Produkt warty zakupu, obecnie mój numer jeden i myślę, że zostanie ze mną na stałe. Długo szukałam korektora, który byłby lekki i ładnie rozświetlał te partie twarzy, które tego potrzebują i przede wszystkim sprawdzałby się pod oczami. Co prawda samodzielnie nie da sobie rady z mocnymi cieniami pod oczami, ale w duecie z korektorem kryjącym sprawdza się doskonale. Gorąco go Wam polecam.

 

 

5 uwag do wpisu “L’oreal Lumi Magique korektor rozświetlający

    • Myślę, że warto spróbować, ale może niekoniecznie w regularnej cenie z Rossmanna 😉 Ostatnimi czasy sprawdzam sobie odcień stacjonarnie albo kupuję jeśli jest jakaś fajna promocja, a potem już zamawiam przez internet.

Skomentuj

